OPDRACHTEN VAN HET DEPARTEMENT :
Het departement Openbare Ruimte telt vier diensten: de dienst Wegen en Mobiliteit, de Groendienst, de dienst Parking en de dienst Reinheid. De opdracht van het departement bestaat erin een toekomstgericht beleid te voeren om de burgers veilige en aangepaste openbare wegen te verzekeren en hen een kwalitatief groen en landschappelijk erfgoed te bieden dat zich geleidelijk aan aanpast aan de klimaatveranderingen.
Het departement werkt nauw samen met de andere openbare beleidsdomeinen in het kader van de terbeschikkingstelling van infrastructuur, uitrustingen of andere immateriële benodigdheden. Deze functie past in de algemenere opdracht van overheidsdienst van de gemeente, met naleving van de reglementaire verplichtingen en bijzondere aandacht voor de specifieke noden van elke burger als inwoner van de gemeente, buurtbewoner, buur, gebruiker van de openbare weg, enz.
OPDRACHT VAN DE FUNCTIE :
Binnen het departement vertaal je de visie van de beleidsorganen en het directiecomité in strategische en operationele doelstellingen. Hiervoor start je de acties van de verschillende diensten op, oriënteert, coördineert en superviseert ze door de medewerkers te betrekken, te motiveren en te stimuleren. Je bent het aanspreekpunt van je departement en draagt actief bij aan de verwezenlijking van de doelstellingen in het verlengde en met inachtneming van de waarden van het bestuur.
JOUW VOORNAAMSTE ACTIVITEITEN :
GEZOCHT PROFIEL :
ONZE VERBINTENIS :
De gemeente Ukkel voert een actief beheer van de diversiteit en garandeert gelijke kansen en gendergelijkheid. We selecteren de kandidaten op basis van hun competenties en maken geen onderscheid op basis van leeftijd, geslacht, ras, geloofsovertuiging, handicap of nationaliteit.
Voor een vlottere leesbaarheid van deze vacature werd de functiebeschrijving bovendien opgesteld in de mannelijke vorm.
ONS AANBOD :
ONTVANKELIJKHEIDSVOORWAARDE :
Heb je interesse in deze functie? Vul het sollicitatieformulier op onze website www.ukkel.be (rubriek "Werken bij de gemeente Ukkel") in en voeg er de volgende documenten aan toe:
Voor diploma's behaald buiten België is een gelijkwaardigheidsattest van het diploma van de Franse Gemeenschap of van de Vlaamse Gemeenschap vereist.
Voor meer info:
→ http://www.equivalences.cfwb.be (website van de Franse Gemeenschap)
→ https://www.naricvlaanderen.be/nl/erkenning-van-een-lerarendiploma-uit-de-eer (website van de Vlaamse Gemeenschap)
Opgelet: onvolledige kandidaturen die niet alle vereiste documenten bevatten worden niet geanalyseerd!
SELECTIEPROCEDURE :
Er vindt een preselectie plaats op basis van het curriculum vitae, de motivatiebrief, de vereiste voorwaarden en de kennis en/of ervaringen die de kandidaten kunnen voorleggen.
De selectieprocedure bestaat uit de volgende stappen: